Att ha en blogg  

2013-05-20 ★ 18:15:00
Det är så himla underbart att ha en blogg. Att veta att folk bryr sig om vad man gör om dagarna, att de lyssnar till vad man har att säga, att de faktiskt tar sig tid att skriva en kommentar till vad de nyss har läst.
Jag blir så glad av att logga in och se minst en ny kommentar, varje gång, flera gånger om dagen. Och ni skriver så fint! Komplimanger, frågor, stöttande ord. Så gulligt, trots att ni inte känner mig, är ni så snälla. ♥ (Sen finns det såklart elaka idioter också, men dem struntar vi i!)
Att se statistiken stiga för varje dag, att veta att fler och fler personer varje dag letar sig in på min lilla blogg, stannar kvar och läser vad jag vill dela med mig av. Att så många människor tittar på mina bilder, läser mina texter, det är så jäkla roligt.
 
Tack för att ni finns, ni förgyller faktiskt min dag kära läsare! Fortsätt med era kommentarer, de och ni är guld värda! ♥
 

Kommentarer

- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0