Bangs  

2013-05-03 ★ 06:49:00
 
 
Godmorgon! ♥
Idag är det en bättre dag, och jag ska snart bege mig av till Farsta för att ta nationella i skrivande. Det kommer säkert att gå bra, bara vi får ett bra ämne ... det till franska nationella var verkligen superdåligt, medan de svenska var bra. Vad tycker ni om ämnena till årets nationella?
 
Körde på en vanlig eyelinervinge idag då jag inte orkade göra något annat. Snabbt och enkelt! Dock ser man knappt mitt ögonsmink då min lugg börjar växa sig galet lång ... får ta och klippa den när jag kommer hem från Italien! :)
 
 
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
aliengirl- life with autism and art
2013-05-03 ★ 10:34:27
(http://aliengirllouise.blogg.se)

Nationella prov gillade jag aldrig i skolan, jag tyckte det var alltid knepigt! :)

Svar: Ja, det kan vara svårt att veta vad de vill ha ut ibland, exakt vad man ska skriva för de högsta betygen och så ... men jag gillar skriva-delarna! :)
Rebecka C

jossan
2013-05-03 ★ 10:35:54
(http://josefinsunnanlid.blogg.se)

Va fint hår du har! :D

Svar: Åh, tack så jättemycket!! :D
Rebecka C

jen
2013-05-03 ★ 12:20:37
(http://jenofgefle.blogg.se)

snyggt med lugg om man passar i de, jag skulle aldrig kunna ha de :(

Svar: Åh, tack! Ja, det är som mycket annat. Men du passar säkert in något annat som är minst lika fint! :)
Rebecka C


- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0