Blogglista  

2013-05-25 ★ 14:47:00

När vaknade du imorse?
Svar: 
05:25. Snoooooze!

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar: 
Låt mig sova. Jag pallar inte med skolan idag.

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
 Nope.

Vilket humör är du på?
Svar:
 Lite trött, men annars mår jag väl helt okej.

Vad har du på dig just nu?
Svar: 
Mysbyxor, t-shirt.

Har du ont någonstans?
Svar: 
I hjärtat </////3 Hahah men nej.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar: 
Eh, choklad? Lösgodis.

Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
 Får barnbidrag, så 1050.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
 Vettefan. Säkert nåt onödigt ;/

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar: 
Idag? Typ blogg.se, Facebook eller Pixlr.

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
 Klassresaaaaa. Bada i det iskalla vattnet, brr!

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
 Någon rocklåt antar jag, oförutsägbart va?

Varför ska man läsa din blogg?
Svar: 
För att den är bra! Just nu är uppdateringen sådär för att jag är iväg på klassresa, men annars hoppas jag att jag publicerar bra inlägg. En blandning av outfits, musik, åsikter, osv. Varför läser ni min blogg? :)

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar: 
Oj bra fråga ...

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
 Det vet jag inte!

När fotade något senast, och vad?
Svar: 
Idag, klasskamrater haha.

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar: 
Kiosken på Vässarö <3

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar: 
Gräs. Weed. Ne.

Vad tror du att klockan är?
Svar:
 14:47

Vad borde du göra idag?
Svar: 
Ingentiiiiing. Eller jo. Plugga kemi för att få över C. Men har inte papperet. Tough luck.

Vad ska du ha på dig idag?
Svar: 
Har inte tänkt byta!

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar: 
Jag hade frågat Gud, "varför?". Finns inte han, hade jag frågat Brad Pitt "vill du gifta dig med mig?" ♥


Kommentarer
melinda
2013-05-25 ★ 16:39:56
(http://fckingcrazy.blogg.se)

sv: men åh tack sötis!! :) ♥


- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0