Färdigpackad  

2013-05-03 ★ 19:15:04
 
 
Nu har jag äntligen fått ner allting i väskan, bara smärtstillande och en bok som ska ner! Måste städa ur min handväska också då jag ska ha den som handbagage - men det går fort! Jag behöver främst hälla ut all lakritsskrubb som åkt ut i den när en påse gick sönder ... smidigt!
Som ni ser på bilden är min sminkväska rätt full, trots att jag ska på en avslappnad semester. Jag visar imorgon lunch vad jag har med mig. Det är faktiskt bara basgrejer!
Om ni fick välja, vart skulle ni vilja resa då?

Kommentarer
Mikaela
2013-05-04 ★ 09:57:37
(http://mickisteoderakis.blogg.se)

Jag skulle vilja resa till Australien för att få se mycket, annars är jag inte sån som "längtar" till att åka utomlands för de finns så otroligt mycket att se här i Sverige, men visst vill jag se annat med :)

Svar: Åh Australien verkar så himla grymt!! Vill så gärna åka dit nästa sommar :) :)
Rebecka C


- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0