Filminspelning  

2013-05-21 ★ 06:58:35
Godmorgon! ♥
 

Idag är det filminspelning som står på schemat! I engelskan håller vi just nu på med ett projekt där vi ska spela in vårt eget nyhetsprogram. Jag är ankare tillsammans med en kille, Mikaela är vädertjej och de två andra växlar mellan sport och reportage. Jag tror att det kommer bli rätt bra!
Idag har vi också ett bortglömt kemiprov, så jag har pluggat ca såhär mycket:
Känns sådär, och betyget grundas på det här då det är ett stort prov, men men. Hur fel kan det gå?
 

Kommentarer
Hanaan
2013-05-21 ★ 09:17:59
(http://nattstad.se/hanaan)

Så fin du är , verkligen !

Svar: Åh taack!! Du med! <3
Rebecka C

Hedvig Wiclander
2013-05-21 ★ 20:34:26
(http://hedvigw.blogg.se)

Herregud vad snygg du är! Helt sjukt... ♥

Svar: Hahah ååh men tack gulle!! ♥
Rebecka C


- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0