Golden ticket  

2013-05-21 ★ 20:16:00
 
Har ni hört att Marabou lottar ut guldbiljetter i sina chokladkakor? Hittar man en kan man vinna en drömdag på chokladfabriken ... låter det bekant?
 
Jag tycker att det är lite roligt att de har tagit Roald Dahls idé och gjort verklig, även om det är med vissa förändringar. I de här förpackningarna får man istället en kod som gör att man kan spela ett spel på deras hemsida, och har man ett rekord där, får man komma till fabriken. Lite krångligare!
 
Jag kanske kommer att köpa en guldkaka, om jag har lite pengar över. Dock är säkert spelet svårt så att man behöver flera omgångar för att klara det = fler koder = fler chokladkakor. Men det kan ju vara kul att testa! Kommer ni att vara med i jakten på en guldbiljett?
 

Kommentarer
Hedvig Wiclander
2013-05-21 ★ 20:33:28
(http://hedvigw.blogg.se)

Herregud ja! Fatta coolt! Kika gärna in på min blogg ♥ Snygg design

Svar: Tack! Det ska jag :)
Rebecka C

Miss Naily A Fucking Rockstar!
2013-05-21 ★ 20:35:10
(http://www.fames.se/missnaily)

Det här lät ju skit kul och det är klart att jag ska vara med. Är inte så förtjust i choklad direkt men det är min sambo så han kan få äta upp den:)
Lycka till nu!

Kram!

Svar: Haha, man får väl offra sig! ;)Tack! :)
Rebecka C


- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0