Gör din egen fotostudio!  

2013-05-14 ★ 15:42:00
 
Du behöver:
 
Låda (t.ex. skokartong)
Sax
Tejp eller lim
Papper (klippt A3 rekommenderas, men ett par A4 funkar också)
 

Klipp bort de delar av kartongen du inte vill ha. Klipp till papperet, och tejpa eller limma fast det i kartongen. Det blir snyggast om du klipper ut en form ur ett A3-papper då du inte får några skarvar (vilket det blir med A4), och vitt papper. Du kan såklart välja vilken färg du vill, men med vit bakgrund kan du enkelt ändra det i Photoshop. Vill du någon gång ha en annan färg kan du bara ställa ett vanligt A4 framför det vita papperet.

Nu är din fotostudio klar! Jag fick tipset av { EpicFaiil } men tyckte att det var så bra att jag ville dela med mig av det :)

 

Kommentarer

- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0