Happayy  

2013-05-23 ★ 07:21:04
Igår somnade jag glad, och idag vaknade jag glad! Jag ska nämligen på provfilmning på tisdag, för en långfilm!! En castare sms:ade mig igår, jag ringde upp och så bokade vi en tid. Så på tisdag kl. 8:30 gäller det! Det ska bli jättekul, och man får ju hoppas att jag får rollen. Ni kan väl hålla tummarna för mig? :)
 
 
ps! Jag vet att det bara är en provfilmning - jag har inte fått rollen än och det är många andra som också ska testas, men jag är glad för chansen. Bara det att de sökte mig och inte tvärtom är väl rätt häftigt? :D

Kommentarer
Emma
2013-05-23 ★ 13:02:31
(http://ortell.tumblr.com)

Åh vad roligt!
Lycka till! :D

Svar: Tack så jättejättemycket! Taggar verkligen rejält :D
Rebecka C


- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0