Jag har klippt mig!  

2013-05-20 ★ 15:03:00
 
Igår fick jag nog av att ha håret i ögonen och klippte av en bra bit av min lugg. Jag älskar långa luggar och tycker att det är jättesnyggt, men min var helt vild och jag kunde knappt se någonting haha! Men nu är den trimmad, lite mer än nödvändigt faktiskt, så att den hinner växa till sig till balen. Herregud, jag pratar ju bara om balen nuförtiden ... Ta det lugnt Becka, det är hela 22 dagar kvar! BARA?!? 
 
JAG KAN SE IGEN!!
 

Och nej, det är ingen läskig liten spökflicka till vänster i bilderna. Det är en del av min { väggmålning }!

Kommentarer
ADARAS.se - Where blog meets magazine!
2013-05-20 ★ 17:00:46
(http://adaras.se)

Så snyggt med lugg! :D

Svar: Tack, jag gillar det verkligen! :)
Rebecka C

Lina
2013-05-20 ★ 17:52:41
(http://linaohlsen.se)

Nice :D

Svar: (y) :)
Rebecka C


- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0