Kinamat  

2013-05-17 ★ 22:31:36
Jag var så hungrig att jag inte hann fota min egen mat - så det blev en bild från we♥it istället!
 

Idag har jag namnsdag! Familjen firade genom att äta kinamat, så himla gott! Buffé med friterad banan, sirap och vaniljglass till efterrätt, mums! Nu är jag så mätt att jag snart spricker haha.
 
Jag är ledsen att jag bloggat dåligt idag, men jag har varit jättetrött! Skolan har verkligen tagit slut på mig den här veckan med nationella prov, uppgifter, redovisningar och sånt. De sista veckorna är alltid så stressiga! Jag var så trött efter skolan (trots att vi slutade tidigt) att jag somnade på bussen och missade mitt stopp, haha! Vaknade av att jag var på väg mot centrum, kastade mig av bussen och fick gå över gatan och vänta på nästa buss tillbaka. Som tur var behövde jag inte vänta särskilt länge!
 
Imorgon ska jag och mamma åka och köpa balskor till mig. Det ska bli jättekul! Jag har inget riktigt bestämt än, bara att det ska vara svarta klackskor - mer än så vet jag inte, det får vi se i butiken :) Det mesta kommer att passa till klänningen som jag redan har.
 
Vi hörs mer imorgon, puss! ♥

Kommentarer
Jessica
2013-05-18 ★ 07:32:45
(http://jjessicash.blogg.se)

Fin blogg ! :)

Svar: Tack! :)
Rebecka C


- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0