Kurt Cobain  

2013-05-13 ★ 06:54:00
T-shirt från H&Ms herravdelning || Byxor från USA
 


Godmorgon! Jag åker till skolan tidigt idag för att öva drama; kommer att köra nästan hela dagen sånär på någon timme på förmiddagen. När jag kommer hem blir det att pluggapluggaplugga igen allt jag missat under den senaste veckan, kul ...
 
Håret blev btw lite mer lila igår efter färginpackningen. Inte lika violett som det var förut, men man kan ana en lila nyans i alla fall. Jag får fixa det med rätt färg om några veckor, precis innan balen. På tal om balen börjar jag få panik haha, har inte hittat skor, smycken eller sjal än. Klänningen är fixad och den är superfin, men har alltså ingen koll alls på detaljer ... har ni fixat klart allt inför skolbalen?

Kommentarer
Sofie
2013-05-14 ★ 21:19:24
(http://themusicneverstops.blogg.se)

Men snyggt! Och byxorna var ju bara för coola :D

Svar: Åh tack! Jag vet, jag älskar dem :D
Rebecka C


- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0