Mitt komplex  

2013-05-07 ★ 14:55:00
Som de flesta andra tjejer i min ålder har såklart även jag många komplex över min kropp. Innan mådde jag ganska dåligt över dem, men nu har jag fått bättre självförtroende och kan ignorera många ändå. Det här är jag, såhär ser jag ut och eftersom jag inte orkar eller kan göra nåt åt dem, kan jag inte klaga!
 
Ett komplex som jag dock fortfarande har kvar är min näsa. Det är jättefånigt egentligen, men jag kan inte hjälpa det. Jag tycker att den är alldeles för stor och att den har för rak form. Det är inte så illa att jag håller för näsan jämt och ständigt, redigerar den på bilder eller så, men jag gillar inte att vara med på foton där mitt ansikte syns i profil.
 
Hursomhelst finns det inget jag kan göra åt min näsa då det är en stor bit ben, så jag får helt enkelt acceptera att det är såhär jag ser ut, därmed punkt. Vi är fina som vi är, glöm aldrig det! ♥
 
Har ni några komplex?
 

Kommentarer
Zac
2014-05-21 ★ 14:27:49
(http://melodiregn.blogg.se)

Tycker du hade en fin näsa! Du behöver inte oroa dig över foton i profil.


Svar: <3
Rebecka C


- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0