Sunday  

2013-05-19 ★ 20:46:29
Bättre bild på västen! Nitarna ser dock svarta ut när de egentligen är silvriga ...
 
 
Har ni haft en bra dag? Jag har fått mycket uträttat - köpt balskor, balväska, och så har jag städat rummet. Och ikväll hann pappa och jag med en timmes övningskörning! En helt okej dag, med andra ord.
 
Imorgon har jag nationella provet i matte som jag missade förra veckan när jag var i Italien. Första delen utan miniräknare, det kommer gå så dåligt haha. Jag kan verkligen ingenting av grunderna och ändå, på nåt magiskt sätt, har jag bra betyg ... fråga inte hur! Efter det springer jag galet försenad till en härlig heldag med dramat och så blir det repreprep fram till 16:00. Ska se till att ni har tidsinställda att läsa heeela dagen! :)

Kommentarer

- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0