Svintrött  

2013-05-15 ★ 22:39:20
Ååh, jag ska verkligen bara dråsa ner i sängen nu och somna på direkten! Jag är galet trött och vill bara sova ... Måste dessutom vara pigg imorgon då andra delen av matte-nationella väntar. Det är btw det sista nationella provet i nian!! Har i och för sig ett uppsamlingsprov i just matte också, menmen ... Så jäkla skönt. Vi får ha både formelblad och miniräknare också, så det kommer att gå relativt bra.
 
Vi hörs mer imorgon! Sov så gott sötnosar :)
 
Arkivbild, eftersom jag hade röda läppar idag.

Kommentarer
elvis
2013-05-18 ★ 20:28:55
(http://elvissbjorknert.blogg.se)

FETT COOLA LÄPPAR DUDE

Svar: Tack! :)
Rebecka C


- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0