Vichy: Normaderm Hyaluspot  

2013-05-14 ★ 12:11:00
 
Det här är seriöst en av de bästa hudprodukter jag någonsin haft. Jag fick den i april månads GlossyBox, och dess beskrivning var: "Effektiv punktbehandling som verkar djuprengörande och tar bort finnar snabbt och målinriktat (på 24 h!). Innehåller hyaluronsyra och thermaiskt källvatten och passar olika hudtyper." Det stämmer verkligen!
 
Jag har inga jätteproblem med finnar, har kanske en eller två varannan månad, MAX. Dock är jag ganska röd och mer fethyad runt näsvingarna, men det har faktiskt helt försvunnit efter bara några användningar av denna mirakelprodukt! Rekommenderar verkligen och kommer definitivt att köpa ny när det här provexemplaret tar slut. Love it ♥

Kommentarer
Emelie
2013-06-14 ★ 13:40:34
(http://emlimas.blogg.se)

Bra tips får prova den någon gång :)

Svar: Den är grym! :)
Rebecka C


- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0