Vilka bloggar läser jag?  

2013-05-24 ★ 10:39:00
 
Kissies.se

Behöver hon ens en presentation?
 
 
Kinderbella.blogg.se
 
Supersöt tjej med jättefin  blogg! Hon har nyss börjat skriva igen efter en längre bloggpaus, så titta in för att få upp hennes statistik igen!
 
 
Miixx.se

Riktigt cool tjej, som verkligen kämpar med att få upp unga tjejers självförtroende. Hon saknar själv fingrar på sin vänstra hand vilket hon mådde väldigt dåligt över förut. Nu är hon dock stolt över sitt handikapp och förespråkar självförtroende, glädje och kärlek!
 
 
LinnAhlborg.se

Galet bra skönhetsblogg, ung men duktig och söt tjej. 8 000 prenumeranter på YouTube, grymma inlägg, tips, osv. Läs!
 
 
Egoinas.se

Egoina driver en sjukt rolig blogg! Även hon fokuserar på självförtroende och man hittar inget om vikthets, diet eller så i hennes blogg. Piggar verkligen upp ens gråregninga dag!
 
 
EpicFaiil.se

Min favoritblogg. Denna femtedel av Kick Back Pack, Moa Thun, har en extremt cool stil; "emo scene/core", hon är grymt vacker och ååh hennes blogg är helt enkelt bäst!! Läsläsläs.
 
 
FckingCrazy.blogg.se

Cool rockbrud, vars blogg jag nyligen börjat läsa. Awesome klädstil och musiksmak!
 
 
Keela.se

Ännu en femtedel av KBP. Supersöt makeupartist med grym motivationsblogg. Underbar männsika, verkligen, läs!!
 
 
Kenzas.se

Använder många av hennes outfits som inspo (eller era kollage), annars är bloggen inte så jättekul. Snygga bilder och coola kläder gör det!

Kommentarer

- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0