With the sun in my eyes  

2013-05-30 ★ 07:16:56
 
 
Åh vilket härligt väder det är idag!! Jämfört med de senaste dagarnas rusk är ju det här rena sommarsolen ...

Idag börjar jag med en halvdag orientering vilket suger, men vad ska man göra? Behöver bara härda ut lite mindre än två veckor och sen är det slut. Sommarlovet är snart här!! ♥
Har ni några specifika planer för sommaren?
Igår bokade mamma in mig på ett teaterläger på Calle Flygare, det var ganska dyrt men det kan det nog vara värt. Dock var det först till kvarn så vi får hoppas att jag kommer in! :)

Kommentarer

- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0