Motivation  

2013-06-04 ★ 11:25:00
 
 
Nu jävlar! Jag ska börja träna, såfort jag är klar med dramat på onsdag! Redan nu ska jag dock börja äta bättre, dricka mer vatten och få bättre sovvanor (även om just det kommer att bli omöjligt på sommaren hahah!). På torsdag kväll blir det en powerwalk/joggingrunda, på lördag samma sak, och på söndag en lätt promenad. Julien kommer lördag kväll så det blir väl en runda i området, i centrum eller så, bara för att gå runt och snacka skit liksom. Ska bli så kul att träffa honom igen! ♥
 
Vill bara tillägga att jag inte har något mål alls med hur jag ser ut. Jag gör alltså inte detta för att bli smalare eller så, utan helt enkelt för att må bättre. Ska jag ha något utseendemål är det väl snarare att "get toned", dvs få lite muskler, snyggare linjer etc. Men som ni kunde läsa i ett { tidigare inlägg } är jag nöjd med min kropp och mitt utseende och har inga avsikter att gå ner i vikt. :)
 


Kommentarer

- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0