Times Square can't shine as bright as you, I swear it's true  

2013-06-10 ★ 08:36:21
Godmorgon! ♥

Jag fick hela 40 minuter över den här morgonen, och de går såklart åt till bloggning! :) Idag får ni massor med tidsinställda, jag kommer att ha svårt att uppdatera live då jag under eftermiddagen och tidiga kvällen kommer vara fullt upptagen med att fixa mig till balen som börjar vid 19 ikväll! Jag längtar något så galet, det ska verkligen bli kul! Jag serverade på förra årets bal, och alla var så fina i sina klänningar, maten verkade så god och kvällen hade en magisk aura runt sig. Lite Askungenkänsla! :)
 
Dagens outfit ser nästan exakt likadan ut som för ca en månad sen, förutom att jag har bikini under idag. Det är klassdag och vi ska grilla, bada och umgås. Förhoppningsvis slutar vi tidigt också!
 
 

Kommentarer
Emilija med J. - drömmer om att stå på scen.
2013-06-10 ★ 13:29:43
(http://RRomaites.blogg.se)

vilka snygga shorts!

Svar: Tack, jag har sytt dem själv! :)
Rebecka C

Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix
2013-06-10 ★ 19:11:51
(http://nehaexponerar.blogg.se/)

Snyggt:D

Svar: Tack! :D
Rebecka C


- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0